CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

generator words !

Thursday 12 May 2011

sumpah sakit hati laa..

SALAM...
aku kadang kadang rasa nak nangis dengan teruk nyaa..
apa kan daya..smua yang benda aku tak tahu apa yang berlaku..
pun jadi salah satu PUNCA dari aku..
kalau boleh aku langsung tak nak terlibat apa apa pun....
sbb tuu bukan hal aku.. SUMPAH SAKiT HATi..
bila orang serbu mcm MACHINE GUN..
SUMPAH doe aku tak suka orang yang bersikat mcm tu..
SELFISH doe makna nyaa..

HARi tu..kawan aku..?? yep..rapat lah jugak walaupun baru kenal..
BOLEH pulak serang aku mcm MACHINE GUN..
coz gado PASAL seorang PENK yang aku panggil abg..

YA ALLAH..
aku tak tahu apa apa yang berlaku langsung..
semua yang berlaku terlalu pantas bagi aku..
aku sampai tertanya tanya..
pasal HUBUNGAN orang lain HUBUNGAN aku jugak tergugat..
aRGH..!!!
BENGANG doe..
aku senang jee lau orang dok serabot kepala aku..
aku akan buat yang aku TAK PERNAH KENAL DORG..
coz..
aku jadi KUSUT n TAK SENANG DUDUK..
BENGANG SANGAT2..
aku lau dah malas sangat kan..
aku tak nak ada kene MENGENA DENGAN SAPE SAPE PUN..
yang ada KAITAN DENGAN DORANG..
walaupun orang tu yang aku SAYANG..
aku MASiH MUDA..
kenapa aku perlu kusut kan kepala aku dengan MASALAH ORANG LAiN..??
betul tak..??
baik aku tumpukan kerja..

JANJi.?
banyak doe janji aku..
HUBBY aku..
AKU SAYANG DOE NGAN KAU..
tapi orang sekeliling aku dan sekeliling kau buat aku dan kau berjauhan..
aku TAK SUKE something yang bukan masalah aku..
orang persalahkan aku..
DAN AKU JUGA TAK NK BERSUBAHAT DENGAN HUBUNGAN ORANG LAIN..
CUKUP bagi aku..
AKU SERik !!!

HUBBY..
im sorry coz im not the right one to be with u..
you to good for me..
im very sorry..
i dont know how to say..
mybe im not your match..

ALONG..
along eyta minx maaf sangat sangat..
eyta tak leh teruskan..
sbb..
eyta give up..
eyta masih ak bersedia tok couple dengan caah..
sbb caah patot dapat yang lebih baik dari eyta..
maafkan eyta..
jangan pertikaikan kata kata eyta..
eyta nekad..
eyta minta maaf..

LiN..
dear sis..
sorry aku pun tak leh in out skepala ngan kau sis..
anggap lah apa yang berlaku ada satu pengajaran untuk kita semua..
aku minta maaf atas apa yang berlaku..
so HOPE KAU HAPPY NGAN LIFE KAU..
aku bukan sesuai tok DUNIA korang..
DUNIA AKU BERBEZA..
korang dapat ikot DUNIA AKU..
tp aku TAK DAPAT ikot DUNIa korang...
MAAF..



HOPE SEMUA FAHAM LAA..
aku buat ni..DEMI kebaikan semua..
salam...

YANG IKHLAS,
masitah bt noorhizan..

0 comments: