CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

generator words !

Saturday 30 April 2011

AKU NAK NAGIS LAA DOE.. !!!

AKU DAH NAGIS BUKAN NAK NANGIS..HAHA

coz tadi aku kerja dekat LEMERIDIEN HOTEL..
biasa laa BANQUET..
tp..
ada kejadian yang buat kan saya jadi FOBIa..

TANGAN AKU KENE BALANG KACA YANG PECAH..

terkoyak beb leh tgok isi n tulang jari KELINGKING aku..
nangis aku doe..
mana tak nyaa..
abg permenent kat situ hati kering beb..
dia laa yang rawat jari aku yang terkoyak..
dia buang kan kaya yang masih tertinggal dlm isi aku..
fuh..!! sakit doe...

MEMANG TAK LEH BAYANG..

sakit dia YA ALLAH..
tuhan je yang tahu beb rasa dia cm ne..
FUH..!! sampai aku rasa NAK PITAM..
bahaya bahaya kan kan.??
dah mcm upin ipin laa pulak..

AKU SAMBUNG KERJA.??

mesti laa aku bukan lemah..
haha..
walaupun aku tgok darah byk kua smpai aku nk PITAM
tp 
still aku MASUK N SAMBUNG KERJA K..
kene JIWA CEKAL laa..

bak kata adik aku.. HATI KNE KERING BEB..
BARU TAK KNE PIJAK..

PENGAJARAN..
So mulai hari ni..
aku kne CAREFUL bila buat kerja..
so tak da laa berlaku kemalangan yang tak di ingini..
AMIN...

0 comments: